Ledig helg!

Ja, då är det några dagar sen sist man bloggade...
Har inte hunnit hända så mycke..
Har jobbat, ätit o sovit.. det är det man orkar när man jobbar..

Har haft en jättebra dag på jobbet idag!
Jobbade med Lina o Angelica i mitt "team"! Dom får man alltid skratta åt!
Allt va toppen på jobbet till mina sista 45 minuter där...
Jag tyckte att det gick till på så himla fel sätt, så jag började nästan gråta!
Var är den här vården på väg egentligen? :S Man blir rädd alltså!
Så, nej, man kan inte säga att jag fick ett bra avslut innan min lediga helg.. :/

Tog mej hem från jobbet med nöd o näppe igår kväll! Världens snöstorm!
O i morse var det inte mycke bättre.. slabbigt till tusen! Bilen gick mer på bredden är rakt fram..
Vädret såg helt okej ut hela dagen, till jag skulle hem!
Så jävla typiskt kan jag tycka!
Skulle ju ut med arbetskamraterna på After Jobb ikväll..
o vad händer?? En jävla snöstorm, igen!
Det tog mej nästan en timme för att komma hem..
Så efter mycke om o men så beslutade jag mej för att stanna hemma ikväll!
Till en början kändes det rätt surt, men med närmre eftertanke så har det varit skönt att va hemma o ta det lugnt ikväll! Kollat på tv, suttit vid datorn, myst med Smulan o eldat i kaminen! :)
Har ju haft sällskap vid datorn...eller i datorn kanske man ska säga..
Skrev med Humlan, som äntligen kommer hit imorgon! :D Är så himla länge sen vi sågs! :(
O så har jag skrivit med herr J o herr R! ;)

På söndag kommer Putte hit!
Nu är det så himla länge sen vi sågs, igen!
När han var här sist så sa vi att vi skulle skärpa oss, o ses oftare... Tjenna Berta vad vi har skärpt oss..
Blir kanske annorlundare i framtiden........ who knows? ;)


Kändes som att jag va riktigt i botten för några dagar sen..
Men det finns vissa, väldigt betydande, personer som får mej uppåt!
O det är jag fruktansvärt tacksam över! <3

Nej, nu smög Smulan upp i knät o vill gosa..
så då är det lika bra att kasta sig i säng o sova!

Tänkte jag skulle hinna:
*städa
*baka
*skotta snö
innan Humlan kommer..så jag får se till att komma upp i tid..!  ;)

Nattinuffsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0