Tisdag!

Hade en jäkla natt natten till idag..
Vaknade flera gånger av att ryggen o nacken värkte! :(
Tillslut så vaknade jag "klokt", o då va klockan 10.00!
Fick kasta mej upp i duschen o så göra mej i ordning..

Mamma kom o hämtade mej vid 11.30.
Iväg till stan; Swedol, Granngården, Scooter Service o tillsist OBS!
O sen va det bara ner till jobbet, o förbereda sig på det värsta..
Det är så det är varje gång man ska jobba nu för tiden.. tråkigt, men sant!

O herre min tid, vilken kväll!
Jag MÅSTE verkligen göra nåt åt min "jobb-situation"!
Jag pallar inte att hålla koll på allt, o göra allt själv!
Ikväll har jag o mamma slitit som djur för att klara av våra patienter,
o sköterskorna....ja, dom har suttit/stått vid sina datorer..
Mer yttrar jag mej inte om kvällen..

Mitt "tänkande/funderande" har funnits där hela dagen..
Jag känner mej förbannat kluven till ALLT!

Fick iaf en riktigt bra nyhet/överraskning ikväll (vilket jag behövde)!
Emlan kommer till ön, imorgon! Wiihoo va roligt! :D

Är så trött i mössan, så nu ska jag busa me Smulan, så att jag kan få en relativt lugn natt..
Hon har ju tendens till att vilja busa mitt i natten, o det orkar inte riktigt jag.. :P
O sen vet jag inte om jag kanske ska jobba dag imorgon, iställe för kväll..
Det visar sig om dom ringer imorgon bitti eller inte..

På återseende... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0