Andra lediga dagen...

Happ, då va andra lediga dagen över...oxå...
Har väl egentligen inte gjort nån större nytta idag..jag som skulle passa på att plugga...

Började dagen med kaffe, så klart! :)
Och det bästa av allt var väl iaf att vakna av SOLEN! Ge mej vår, nu!!
Sen la jag upp ännu mer bilder på facebook...La upp en himla massa igår oxå..
Sen hade tiden sprungit iväg, så att det va dags att hämta brorsan i "Tingstäde city" :)
Han åkte med mej till Fårösund, alltid trevligt med sällskap!
Var förbi Bungehallen o handlade kaffebröd o kvällstidning till fammen o faffen..

Så vid 14.30 parkerade jag mej på Gästgivarevägen...
Fikade, pratade om allt möjligt..
O så hjälpte jag famme att byta gardiner..
Fick mej ett gott skratt åt faffen idag iaf..
Han tyckte att vi skulle äta nånting..så han kom upp lycklig ur källaren med kok-korv o pommes..
Men då slog det honom att man inte kunde ha kok-korv till, så han stekte den...
O farmor sprang där som en polis o kollade allt han gjorde..
Det gjorde mej glad att va där i eftermiddag/kväll..
För man möttes av en piggare farmor, som höll på o pyssla hemma (som förr liksom)!
O så va farfar för det mesta uppe o umgicks med oss.. han ser trött ut, men verkar ganska pigg iaf!

Kom hem till "Halv 8 hos mej", o sen har jag suttit vid tv'n sen dess..
Har hunnit prata med pappa (om pianot) o med mamma..
O så har jag hört av "-|-v-|-" :-) det ni! :P

Nu kollar jag The Pacific, o sen ska jag kasta mej på huvud i säng!
Är trött som tusan, fast att jag inte gjort några större ansträngningar idag..

(Imorgon är det pengar på kontot igen!) Jihoo! :D

Nattinuffsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0