Äntligen LEDIG helg!

Jaha ja...
hann inte blogga igår, men hann dock inte hända så mycke heller..
Jag vaknade i lagom tid för att göra mej i ordning o sticka till jobbet..
Var tvungen att tanka precis när jag kom till stan, det suckade verkligen i tanken!
Hade en fruktansvärd kväll på jobbet igår! Trodde jag skulle dö!

Idag har det inte varit så mycke bättre..
Sov som en kratta natten till idag..som vanligt..
Har dels med jobbet att göra, o så är det endel tankar som far runt oxå..
Fick frukost vid 10.30 på jobbet, som annars brukar vara vid 9..
o lunchen blev vid 13, som annars ska va runt 12..
Ja, mer behöver man väl inte skriva om det..
Är ett fruktansvärt "slaveri" på jobbet känns det som!Man får springa som en tok hela j*vla tiden!
O det är inte kul varken för personalen eller patienterna.. :(
Det som en gång var en drömarbetsplats, har blivit ett rent kaos! :(

Va runt på stan idag, kollade lite på gardiner o så..men hittade inget jag ville ha..
O tur va väl det..
...betalade räkningarna nu, o jag har typ 5000:- kvar..
O då ska banken ännu dra pengar för billånet o för bredband o mobil..
Jag klarar mej alltså inte på att jobba 80%!! :@
Vet inte vad jag ska kunna göra för att förbättra min ekonomi!
Har verkligen tänkt på hur jag ska kunna få pengar över nån gång...men det verkar va omöjligt! :'(

Har varit vid mamma o Gunnar en stund ikväll..
Ätit tacos o druckit vin.. Mkt trevligt efter ett par jobbiga dagar!
Så nu står bilen på Gullauser..
O här är jag.. :P
Liftade med Eva o Nisse som oxå var där.. :P

Funderade på att få med syster o bror på nåt kul nästa vecka..
Känns som vi behöver på en liten utflykt o bara va syskon.. :)
Saknar dom som en tok när vi inte hinner ses så ofta nu för tiden!

Nej, dags o kasta sig i säng..
Lär väl ligga o fundera på mina ekonomiska bekymmer, som vanligt.. :-/
Det är då fan va man kan få störd sömn pga massa funderingar o kring arbetet..

Hoppas på en bättre dag imorgon!
Blir en tripp till Slite på dagen iaf!
På kvällen får jag se va som händer.. är lite löst prat om vad som kan ske...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0