Bloggtajm igen..! ;)

Hann inte riktigt med att blogga igår...
Jobbade som sagt kväll igår, o Smulan klarade sig helt själv hemma! :)
Va helt säker på att hon skulle fått sönder nånting, men jag har iaf inte lyckats hitta det..
När jag kom hem igår så va det bus fram till jag somnade ifrån det..
Sen så tyckte Smulan att vi hade sovit klart när klockan va 4.40..(det tyckte INTE jag!)
Men det va bara att busa igen med henne, hon skulle ju trots allt va själv hemma idag me..

Har i övrigt haft 2 sjukt jobbiga pass på raken (igår o idag) på våran "nya avd."!
Jag kan inte fatta o förstå var sjukvården är på väg just nu..
Är det meningen att personalen ska jobba ihjäl sig??
Folk kan ju inte hjälpa att dom blir sjuka, men vi ska hjälpa dom..
men det är svårt att få ihop det när man inte har tiden som man gärna velat ha till var o en...
Det känns väldigt tråkigt att man inte känner den där arbetsglädjen som en gång fanns, så att man tyckte att det va kul att gå till jobbet...
Jag får nog sluta gnälla på mitt jobb, ta tag i saken med egna händer...o verkligen lägga på en rem!

Ska gå "intro" imorgon på lab mellan 8-13! :D
Ska bli så otroligt roligt att komma tillbaka dit! eller iaf jobba extra där så ofta jag kan! :D


Min kväll ikväll kommer bestå av fortsatt mys med min gosiga lilla Smulan!
o sen ska jag dra till Gullauser o dricka kaffe o äta semla! Gött!
Det är nåt jag o mamma får synda med ikväll efter dom här dagarna..! ;)
Efter det blir det hem o i säng, sova minst 7 kvart i timmen!

Ska försöka att inte va sån bitterf***a i nästa inlägg..

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0