En "lugn" söndag..

Vaknade vid 10 idag..
Har lyssnat på Digi-listan, såklart! :P
Eva (grannen) kom förbi o tittade på katten helt spontant.. :)
Här gick jag i mjukisar med håret i oordning o osminkad..men hon överlevde chocken.. Haha

Har småpysslat här hemma hela dagen!
Hållt på o koka grus o gjort i ordning mitt akvarium..
Tänkte starta upp det igen! Är liksom en extra mysfaktor i hemmet.. :)

Har eldat i kaminen hela dagen, så både jag o Smulan har myst i värmen här!
Hon har verkligen varit tokig idag..
som hon har rivits o bitits så ska hon bara upp i famnen o bara va..!
Jag gillar henne som mest när hon är snäll o vill gosa..! ;)
(Eller jag tokgillar henne hela tiden, så klart..)

Fick ett väldigt tråkigt besked nu ikväll! :'(
Det gjorde mej väldigt ledsen o orolig!
Lilla hjärtat Sebastian är på Astrid Lindgrens..med ett kritiskt läge.. :'(
Kan inte tänka mej in i hur Ante o Tessan mår, men inge vidare kan jag iaf konstatera!
Men dom vet att jag finns för dom, 24 timmar om dygnet..mer kan inte jag göra.. <3

Igår/i natt fick jag ett "bekännande" eller va man ska kalla det..
Jag blev lite chockad, samtidigt som jag har väntat på att nån gång få höra/läsa det..
I sista sms:et stog det: ...har tänkt på hur det skulle vara om det var vi...
Och, ja.. det kan man ju undra..
Dom tankarna har slagit mej många gånger..för ett tag sen..
Men för mej är det "bara" kompis..tror jag.. har liksom inte haft nåt annat i tankarna nu..
Är rädd för att det här kan göra så att vår vänskap går åt skogen.. :/
Men det hoppas jag att den inte gör! o vem vet vad som händer framöver..
Hörde ju vad du* sa när vi varit på GGN..att du kämpat för att få mej i över 4 år..
Och jag kan förstå att det inte är kul för dej att aldrig få "gensvar"..
Men när jag inte vet vad jag känner så är det inte lätt..
Ska ta mej en riktig funderare på det här, o se vad jag kommer fram till..
Vill som sagt inte mista dej för allt i världen! <3

Nej, dags att kasta sig i säng så man kommer upp i klok tid imorgon..
Tänkte antingen åka till stan en sväng, eller till Fårö o hämta lite prylar som är mina..
Vi får väl se vad jag hittar på..

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0