Howly makaroni!

Förstår inte hur trött man kan va!!
Jag fick inte sova ifred på hela natten av Smulan..det va bara bus,bus o bus!

Stack iaf till stan i morse, skulle börja kl.8 o gå intro till 13.00 på lab..
Hann sitta o sticka vid världens goaste Mona! o så skulle vi gå o ta en kopp kaffe vid 9..
Då kom den andra provtagaren o sa att hon skulle gå hem!?!
Jahapp, sa I-B, Ulla o Yvonne! Då är det bara för dej att inta ditt gamla rum :D
Jag fick panik!!
Hade ju inte varit där sen oktober 2009,
 o så skulle jag bara sätta mej själv o jobba "som om inget hänt"...
Jag tänkte: jag är väl inte sämre än att jag försöker.. o det gick så himla bra! :D
Älskar att va på det där stället! <3
Om det ändå hade varit så att jag hade kunna jobba där jämt...!

Åt lunch med mamma precis när jag skulle sluta!
O sen åkte jag o hämtade syrran o brorsan!
Va o handlade o sen lämnade vi av systeryster..

Skjutsade brorsan till Fsd, o passade på att tanka (för dom sista pengarna på mitt kort! :S )
På vägen hem va jag så extremt trött så jag fick ringa syrran o prata så jag inte somnade!

Fixade mat, busade me katten o diskade..sen har jag tvättat 2 maskiner tvätt ikväll!

Tänkte verkligen va L-E-D-I-G imorgon! min enda lediga dag den här veckan...
Ska kasta mej i säng tidigt ikväll, o sova läääänge imorgon =)

Har försökt få Smulan till att va på övervåningen ikväll, men hon blir orolig o jamar en massa..
Så tv är nåt jag får drömma om verkar det som...
Jag satte mej i köket o skulle blogga lite, o katten hoppar upp i knät o somnar som en stock!
Vad är det som stör henne på övervåningen undrar jag....

Ska kasta in mer ved i kaminen o göra nytt försök att sticka o se tv..
Good Luck till mej! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0