Jobbarhelgen avslutad!!

Då har man äntligen jobbat sina 4 "helg-pass"!
Är så otroligt skönt när dom är avklarade, iaf som det är på jobbet nu!
Har BARA 2 dagar kvar att jobba den här veckan! :P Kan väl inte bli bättre? ;)
Känner av mer idag att min rygg o mina axlar verkligen inte klarar av sånt här slit som det är om dagarna...

Va otroligt trögt att kliva upp i morse, har sovit som en kratta hela helgen..
Så ikväll lär man somna tidigt, o jag ska inte ha nån klocka på ringning imorgon :D

Åkte med mamma till stan i morse..
Efter jobbet var jag o handlade snus, o så tog vi ett snabbt varv på stan!
Massor me rea, o kläder som man för en gångs skull vill ha..
Men jag väntar till lönen kommer, är roligare att gå o handla då! =)
När vi hade varit runt o handlat på stan så åkte vi till Bodegan o lämnade den "gamla" bärbara datorn..
O fy fan va rädda vi blev där!!!
Precis när jag ska gå fram till dörren så öppnar Kenta,
han hoppar till o upplyser oss ganska så rejält om att han blev skiträdd!
O vi skratta så vi höll på att dö!
För vem fan blir inte rädd när nån öppnar en dörr, när vi precis ska gå in..?
Efter Bodegan så drog vi raka vägen hem iaf!

Så nu har jag varit hemma ett tag, busat me Smulan o fixat lite mat...
Marie kommer hit o hälsar på en annan dag... lika bra tror jag, så jag hinner städa lite ;)

Dags att diska o sen bänka sig framför tv'n!
Kan ju omöjligt missa "Halv 8 hos mej" när man är ledig... ;)

På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0