Lördag!

Vaknade i ganska klok tid idag..
har varit seg o haft grymt ont i rygg/axlar.. :(
Har pysslat hemma o blivit hämtad av Gullauser-folket..
Fikade med dom o tog hem min bil!

Väntade i några timmar på att få reda på om Jennifer, Jacob o Mange kom hit eller inte...
men så klart så slutade det med att dom inte kom...
Förvånad? Nej.. förstår mej inte på mister...

Drog till stan ikväll, till syrran..
Beställde pizza o drog till syrran o åt..
Vi fick uppleva "fyrhjulssläpp" i en rondell, o testade på att vara "trygghetspatrull"..
Hahaha, va jag skrattade!
När vi hade ätit så skulle vi sticka till Södervärnshallen o se Thomas spela fotboll..
men när vi skulle parkera så va han klar o skulle duscha..
Så vi gick in o väntade på honom..där träffade jag Anna o Klimmen! :D

Vi drog till Maxi o handlade lite..sen åkte vi tillbaka till Stjärngatan..
Satt på fb en stund, pratade o hade riktigt mysigt me syskonen!
Så jag kom hem för en halvtimme sen, nöjd med kvällen!

Dags att sova nu!
är en dag imorgon oxå... :)

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0