Sista lediga dagen, passerad!

Jaha, då va 3-ledigheten över..
Känns sådär..på ett sätt är det skönt att va iväg o jobba,
men samtidigt så är det inte fel att lalla runt hemma heller..
Men jobbar så lite den här veckan, så det ska nog inte bli några problem.. :P
Har 3 kvällar o ett dagpass att klara av! ;)

Idag ringde mamma o väckte mej 8.40 typ..
Fick kasta mej upp o göra mej i ordning, utfodra katten, skrapa is på bilen o så iväg!
Vi tog 10-färjan till Fårö!
Letade efter lite saker, o kom fram till att jag o mamma skulle åka ut på fredag o rydda lite!
Fick med mej min älskade gungstol hit! :D o så fick vi plats med ett vardagsrumsbord oxå! ;)
Tog 13-färjan hem igen..så det blev bara en snabbvisit..

Hem till mitt o lämna av grejerna!
Sen så åt vi lite mat på Gullauser, fick träffa min granne Lasse oxå!
Verkar va en busig prick! O han låter så himla rolig när han pratar!
Jag hade verkligen svårt att hålla mej för skratt, lät som en riktig västeråsare.. Haha!
Åkte hem för att invänta besked om det skulle bli klyvning eller inte..
Men jag hoppade över det ikväll!
Gjorde eld i spisen, för jag var så frusen sen Fårö..
Konkade upp bord o gungstol för trappen, o det va inte det lättaste att göra själv!
Men jag klarade det :P
Har tvättat o pysslat ikväll..
Pratat med syrran en snabbis oxå! :)

Nu ska jag kolla "Sveriges värsta bilförare" innan jag pyser i säng..
För som det ser ut nu så blir det ved-klyvning imorgon bitti innan jobbet..



Har funderat som en tok hela dagen, o funderar ännu..
Jag fick ett sms ikväll igen, där det stog att han ville ha svar o att han va seriös med vad han skrev..
O jag tycker det här är skitsvårt!
Som Emlan sa så har det väl alltid funnits nåt där..
Men jag vet verkligen inte vad jag vill, eller hur jag känner..
Har fått knäppa tankar om att det kanske är för att jag har mitt hus...
eller för att han ska slippa bo hemma, som han gör (igen) från o me mitten på januari..
Jag är väl skitknäpp som tänker så..men det är så många tankar som far runt just nu..
Blir till o me störd av tankarna när jag sover..
Vaknar o funderar...o det händer inte en gång på natt...



Imorgon är schemat fullspäckat, så får se om jag hinner blogga nånting.. :P

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0