Från o med nu ska jag försöka blogga varje dag!

Jag får liksom inte ihop mina dagar nu för tiden..
Det är ganska mycke extrajobb just nu, för det är en himla massa som är sjuka på jobbet.. :S
O peppar, peppar!! så har jag o mamma klarat oss från vinterkräkan o förkylningsflensan! :P

Den här veckan så har det inte hänt så himla mycke..
Har jobbat, o när man väl kommer hem så hittar man alltid saker att pyssla me..
Jag ska dock inte glömma måndagen när jag hade besök av Marie! :D
Vi fikade, pratade en himla massa, o så tog vi en tripp till Ireviken!
Det va mulet o en rackarns blåst! Så det va verkligen iskallt! Men fint va det iaf! ;)
Vi ska ta en tripp dit så fort våren är här på riktigt! =)

Emlan kom hem i måndags! :D
Så på fredag så ska vi gå o se på "hur många lingon finns det i världen"?
Jag tror den filmen är superbra! Med tanke på ett "Elvis-föreställningen" var toppen!
På lördag blir det utgång med Emlan! :D
Är evigheter sen jag va ute.. o det är evigheter sen jag o Emilie var ute!
Per har iaf lovat att köra oss! Får se hur det blir med det.. ;)

Skulle ha 2 lediga dagar nu (imorgon o fredag)..
Men jag jobbar 7-14 på fredag o 7-15 på lördag!
Det värsta är att komma upp på morgonen, är så sjukt trött varje dag!!
Men jag får tänka på vad jag ska göra efter dom passen, då kommer det nog gå lätt som en plätt att komma upp!

Imorgon vankas det Tupperware-party här!
Jag har haft riktig idétorka på vad jag skulle bjuda på..
Men nu har jag kommit fram till vad det blir! =)
Så morgondagen är fullproppad för min del!
Ska städa, baka o förbereda ALLT!

Det där med inneboende lägger jag på hyllan ett tag...
Jag vet inte vad som har hänt?
Allt har verkligen blivit jättekonstigt mellan mej o han*
Många tankar har gått åt att tänka på hur jag ska göra, om det är bra att ha han som inneboende, eller om jag kommer göra mitt livs misstag..

Mitt i allt elände så kan jag passa på att berätta att 20-21 april är jag INTE PÅ ÖN!
När Susann, Marcus o Kewin va här så fick jag förfrågan om jag ville me till Ullared..
Jag o Susann på en bussresa, med en bag-in-box! Kan det bli bättre? :D
Tror inte att vi har gjort nåt ensamma sen typ mellanstadiet..
Så det ska bli riktigt roligt! :D
Är dock inte säkert att bussen kommer gå, för att det va så få anmälda...
Men då tar vi egen bil o beger oss! :P Vi fixar ju inte ledigt för att drälla runt hemma..
Ullared ska det bli med eller utan buss!
Kan tyckas att det är lite "tant-varning" över det hela..
Men det tycker inte jag!
Jag har inte varit där sen jag o syrran åkte med mormor o morfar..o det är väl drygt 10 år sen..
Så det ska bli en upplevelse!

Nej, nu ska jag kasta mej i säng!
Har som sagt en del att hinna med imorgon! =)

Nattinuffsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0