Veckan som gått...

Jaha, tiden går så fort så man hinner knappt med!

Har jobbat måndag o tisdag..
Hämtade Emilie i tisdags efter jobbet.. :)
Blev mat o en spontan vinkväll! Rätt så gött i början av arbetsveckan..! :P
Råkade elda en aning för mycke, så vi höll på att dö av värmeslag!

I går så tog vi först en liten prommis med Smulan (så att hon kan vänja sig att va ute)..
O sen blev det en spontan-tripp till Fårö!
Jag hämtade hem mina sommardäck, o Emlan fick se hur vi håller på o ordnar i huset..
När vi kom hem brassade vi lunch o så va tanken att vi skulle hinna kasta ihop en kladdis..
men swisch!så va Kenta, Blanca o Anthony här.. :)

Tog det allmänt lugnt resten av dagen igår, dammsög o plockade lite i ett av rummen uppe..
Fick en hel del att fundera på oxå..
Jag känner mej så....vet i fan va man ska kalla det..
Men jag är ett stort frågetecken kring det här med Per!! Jag fattar NADA!! :S
Aja, blev lite deppig med tanke på allt..
o mitt i allt depp så slog det mej att Emilie faktiskt åker hem till Karlskrona imorgon..
Jag kan ärligt säga att jag gillar inte att hon bor där! :(
Jag känner mej liksom inte hel utan henne på ön!
Hon är min absolut bästa kompis som jag har!
Vi har gått igenom så mycke bra (och dåligt) tillsammans... vi kan skratta o gråta, men vi har iaf varann!
Hon har varit en i familjen i flera år, o kommer förbli det för mej!
She's like a sister to me <3
Men jag tycker samtidigt att hon gör rätt i att lämna ön o plugga!
Hon gör nåt av sitt liv..
det är annat än vad jag gör..jag står kvar o stampar på samma ställe, men flyttar iställe runt på ön..
Men nu är det färdigflyttat ett tag iaf! Trivs som fisken i vattnet här! :)
Nej, ska inte deppa över att hon åker! Vi ses ju snart igen!
Om det blir när hon kommer hit nästa gång, eller om det blir så att jag våldgästar henne...det får vi se :D

Idag tog jag lite sovmorgon, eftersom jag som vanligt hade svårt att somna igår..
Gjorde mej i ordning o drog tidigare till stan..
Åkte till "farmor o Åke" där Emilie befann sig.. pratade o fikade! :)
Kändes som en bra push för att kunna va positiv när man kom till jobbet..
(trodde igår att jag inte skulle hinna träffa Emilie mer innan hon åker..)
Kvällen på jobbet har minst sagt varit LUGN! men riktigt rolig med tanke på dom jag jobbade med! :)

Imorgon vankas det jobb igen, sen är det LEDIG HELG!
((Hela Hallen på lördag!)) :D

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0